Samenwerken

Wat heb je aan een tijdelijke communicatie professional eigenlijk?

Als zelfstandig communicatieprofessional werk ik hybride/virtueel aan communicatievraagstukken. Help jullie organisatie tijdelijk met advies & uitvoering van specifieke of alledaagse communicatietaken en projecten. Ik denk met jullie mee en kijk naar het werkproces & inrichten van systemen en tools voor terugkerende taken. Zo ‘verdienen jullie me altijd terug’!

Andere termen die vaak gebruikt worden zijn: senior of medior communicatieadviseur, Projectcommunicatie, interne communicatiespecial op interim basis!

migusti zzp freelance communicatie videomaker virtual assistant werkgeluk online communicatie

Voordelen van een (virtuele) communicatie professional

Sparringspartner
Door mijn ervaring krijg je een kritische frisse blik die met je meekijkt en je motiveert in je ondernemerschap. Ik heb ervaring in de non-profit, ken gemeenteland en heb al ruim 14 jaar ervaring, dus kan het team lekker inspireren. Ik hou van LEAN, resultaat en daadkracht!

Meer effectieve tijd
Doordat ik taken uit handen neem of op projecten ondersteun, krijgt het team weer rust en tijd om je te richten op wat af moet. De ideeën, plannen en strategie van de organisatie, de tijdelijke vervanging van een vaste medewerker of de kostbare uitpuftijd geven aan jouw medewerkers na een heftige drukke periode.

Tijdelijke inhuur
Je kunt mij op uurbasis per maand inhuren. Ik werk hybride en geef duidelijk in mijn zelfstandigheid aan wat ik per week heb opgeleverd. Natuurlijk kan ik ook als dat wenselijk is ook ‘live’ afspreken.  Ik heb mijn eigen apparatuur en werkplek en investeer in mezelf door trainingen en opleidingen. De expertise heb je dus gewoon ‘aan boord’. 

Win-win
Kijk naar de winst die je hebt als je het uurtarief van een vaste medewerker vergelijkt met dat van mij, want je hebt geen vaste personeelskosten.Jij koopt precies in wat jij op dat moment nodig hebt. Ik verzorg de klus en jij kunt deze tijd aan iets anders besteden: jouw klanten, meer omzet.  Zo verdien je me snel terug!

Groot netwerk
Door lid te zijn van verschillende groepen met diverse expertises, is er altijd een mogelijkheid om jou te helpen. Ook heb ik een breed netwerk, een flexibele schil, dus ik ken altijd iemand om een specifieke klus perfect afleveren.

Samenwerken met elkaar

  • Contact
    Eerst hebben we contact met elkaar via telefoon of videobellen om te kijken of we beiden enthousiast worden van elkaar en de samenwerking. Daarbij bespreken we kort wat de opdracht zou zijn en hoeveel tijd je denkt dat dit kost. Hier trekken we ongeveer 20 minuten voor uit en is natuurlijk geheel vrijblijvend. Het kan ook dat er een opdracht (vacature) openstaat voor de functie waar ik mijn interesse toon, dan werkt het ongeveer hetzelfde.
  • Onderzoek
    Vervolgens hebben we opnieuw contact over wat de opdracht precies gaat inhoud, wat je verwachtingen zijn en wanneer je tevreden bent met het resultaat en voor hoeveel uur we met elkaar per week/maand met elkaar willen samenwerken. Dit kan op vaste basis, maar ook op basis van een strippenkaart (10 of 20 uur) die je inkoopt en een heel jaar kunt gebruiken voor uren.
  • Start
    We gaan starten met de opdracht. Ik stuur jou een offerte met mijn algemene voorwaarden die we samen ondertekenen en vertalen naar een opdracht. We houden tussentijds goed contact over de:
    – start- & einddatum van de opdracht
    – de op te leveren resultaten
    – het tarief
    – de tussentijdse evaluatie of opdracht naar tevredenheid verloopt.
    Eerlijke feedback is mijn standaard, we komen er samen uit! Ik ben er tenslotte voor jou!